Fredag&Lørdag

Fredag

KONSERTEN I GÅR VAR RÅBRA! :))
Fikk ikke tatt noen bilder, kameraet streika og mobilen var tom for strøm. Jipi.. Uhuh.
MEN, jeg fikk sett det med egne øyne, og hørt med egne ører.
Og jeg må si at det var imponerende bra!
Stå på Bulletproof! 😛

Louise og jeg danset sånn av og til, og Maren ble flau over oss… 😮 KYLLINGDANSEN LOUISE, KYLLING!
Men det var litt gøy da, spesielt da Julie ikke skjønte bæret av det vi drev med.
Og så var det massevis av folk som drakk, til slutt kom politiet. Vi dro, så vi fikk ikke med oss hva som skjedde etter det.
Men det var litt sånn kokko at folk drakk, fordi de gikk og sjanglet frem og tilbake.
Hmm, hva mer?
JO! Jeg så to stjerneskudd, og en diamant. :))) 
Stjerneskudd på himmelen altså, og en diamant…. som ikke var på himmelen.
Diamanten var på bakken, og nå har jeg sagt for mye, så jeg må være stille om det, okei. HSSSJ. :)))
Fairyfairytailtail-2 var diamanten, men ingen vet hvem det er, untenom katsk og Louise, men det telles ikke.
Å HSSSSJ!!

Lørdag

I dag stod jeg opp tidlig, det vil si rundt klokken 02:00 i natt.. Pga den gale Tufsa som la seg oppå dyna mi. ^^
Synes det var koselig da 🙂
Og så gikk vi til ridesenteret ved 10tiden, der en av mine venner skulle ri.
Hun er en flink rytter, det fikk jeg erfart i dag.
Jeg og Tufsa gikk og gikk, og vi kom tilbake først nå…  3 timer i iiiiiskaldt vær, det er ikke akkurat deilig, men det var verdt det, helt klart!

snapshot200911209

Skal varme meg…. møff- snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg