Dagen i dag

Den har egentlig vært helt grei. En normal mandag med normal skole… Det jeg kaller normalt er ikke normalt, sånn at dere vet det. Vel, i dag tidlig møtte jeg katsk på vei til skolen, vi tok følge… Og klokken var ikke mer enn 08:10 da vi ankom skolen- og vi starter klokken ni. Så vi var tidlig ute som vanlig. Det var nesten ingen på skolen da vi kom, men det kom mange fler etterhvert. Senere møtte vi Louise i gangen, da var klokken 08:45. Rett etter Louise hadde kommet møtte vi også Data Nils i gangen, han smilte lurt og ba meg holde kjeft…. Ehe, hyggelig!!
I 1.time hadde vi matte, vi var på auditoriet og drev med Excel regneark på de kule minipcene. I 2. time var det norsk, og da skulle vi lese. Jeg fant meg ny bok på mediateket, og joda. Den var spennende nok den!
I 3. time var det naturfag, men vi brukte også den timen på Excel. I 4.time hadde vi enda mer norsk, og i dag var det Maren og Marte som hadde foredrag. Det var gøy å høre på! 5. og 6. time hadde vi tilvalg, og jeg går på tysk. Vi har om München, siden vi jobber med prosjekt. Vi er "veldig flinke", hehehe…
Så dagen i dag har vært helt ok… Bortsett fra dette her har Louise, katsk, Therese og jeg hatt det veldig gøy!

Nok om min dag, hva har du gjort i dag? =) 

 -Titt<3
3 kommentarer
    1. sv ;
      Mamma kjøpte Theodor av noen fra Kyrksæterøra.
      Husker ikke helt hva moren og søskene heter og hvor mange det er av dem.
      Men kan det hjelpe at han heter “LANGLIDALEN”‘s Theodor ?
      :- )

    2. “haha”, hvis du vet hvem jeg er.. eller pleier å være med på skolen osv… så er det hun lille med brunt hår, som begynner på m… får ikke nevne navn av henne 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg