Kjedelig dag!

Ingenting å gjøre!
Det er søndag, endelig vinterferie… Tror jeg skal til bestemor og bestefar i dag og levere lillebroren min, er ikke sikker.
Siden jeg kjeder meg skal jeg bare skrive et langt innlegg uten mening! Enjoy, hah.

Musikk du kan høre på om du kjeder deg, musikk jeg liker… huhu:

Michael Jackson – Bigger man
Michael Jackson – Just good friends
Michael Jackson – They don't care about us
Michael Jackson – Fly away
Nick Jonas – A little bit longer
Miley Cyrus and Nick Jonas – Before the storm
Nick and the administration – Who I am
Tiffany Evans – Who am I
Miley Cyrus – As I am
Jonas brothers – Give love a try
Min bror bjørnen – Ingen vei ut
Løvenes konge – Han bor i deg
Demi Lovato – Here we go again
Taylor Swift – Fifteen
Miley Cyrus and John Travolta – I thought I lost you
Mitchel Musso and Emily Osment – I wouldn't have nothing if I didn't have you
Miley Cyrus – Don't wanna be torn
Miley Cyrus – He could be the one

En morsom vits, selvom den er litt stygg.. ehe:

Det var en gang en bjørn og et ekorn som hadde 3 ønsker hver. Bjørnen ønsket at alle bjørnene i skogen skulle være binner, og han fikk ønsket oppfylt. Så var det ekornets tur, og ekornet ønsket seg en motorsykkelhjelm. Bjørnens ønske nr. 2 var at alle bjørnene i landet skulle være binner. Ekornet ønsket seg denne gangen en motorsykkel. Det siste ønsket bjørnen ønsket var at alle bjørnene i hele verden skulle være binner, det skjedde. Ekornet satte seg på motorsykkelen og kjørte et lite stykke før han ropte tilbake etter bjørnen: JEG ØNKSER HAN ER HOMO!

Kloke ord:
Forandring er bra, men lett er det ikke.
Hakuna matata – Ingen bekymringer.
Det som har skjedd har skjedd, og en kan enten flykte fra det, eller lære av det.

Litt om tiden som går nå:
Jeg har blitt hekta på Nick Jonas, unnskyld!! Men han er flink, det er han!
OL går nå, jeg følger ikke med.. Det gjør sikkert dere? Eller, noen av dere? Fått med meg at det går litt opp og ned for Norge da… Og at vi kan gratulere nabolandet, gratulerer Sverige!

Hva gjør dere om dagen?

Forresten: GOD VINTERFERIE!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg