Påske!!

Endelig, påske!!!
Hvertfall påskeferie, haha. Joda, det blir en morsom påskeferie med regn ser det ut som.
Tipper jeg skal tegne påskebilder osv. Kanskje jeg skal på besøk til noen folk, kanskje ikke.
Uansett da, så vet jeg hvertfall en ting: Jeg skal ha "fest" med Louise, Therese og katsk.
Har kun begynt å planlegge at det skal være her hjemme.. Vi skal gjøre så mye morsomt, eller hva? =D

Påske ja… Er det ikke sånn at påskeharen kommer med påskeegg? På påskeaften? I påsken?
Hoy, det ble mye påske!

– Hva skal dere i påsken? =D

 
Random påskeegg jeg tegnet på skolen.. He he

-Titt*

3 kommentarer
    1. Du har en fantastisk blogg, som jeg elsker å lese ! Du kommer sikkert til å høre mye fra meg framover ! For du bare fortsetter å imponere meg ! Header, Design, skrivemåte, ALT !
      Hadde vært kjekt om du sa din mening om “påskevidoen” min 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg