Gjøvik i går!

I går var jeg i Gjøvik.. Vi skulle besøke broren min.. Og Henrik sin, haha… Logisk.
Skulle egentlig lagt ut bilder i går, men en viss person SKRUDDE AV PCEN FØR BILDENE VAR SENDT.
Vel, jeg har bildene lagt inn på pcen nå, så dere kan se hvordan det var der i går.

 
Måtte bare ta et bilde av denne nydelige skålen før jeg dro..
 

På vei mot leiligheten til storebroren min… (Stian)


Høyt… 

Stian og mamma… Hahahah 😀

Mamma ser ut av vinduet… 6. etasje er høyt oppe ass 😮


Diskusjon om noe .. Jeg ikke helt fikk med meg. Ha ha

   
 

Gjorde dere i går? Hva skal dere i dag? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg