Biblioteket

Vært på biblioteket med Linda i dag. Det var kjempegøy, smarta gikk i t-skjorte og joggesko. Jeg kan forestille meg at det var iskald, men før vi dro fikk jeg vite at det var 40*C inne hos henne, så da…. Godtok jeg det. Haha. Vi diskuterte masse rart på biblioteket, tullet og lagde lyder som alle kunne høre. Stakkars folk!
Ikke at vi leste, selvom Linda hadde med seg psykologiboken sin.. Vi tegnet i stedet, og Linda sølte vann utover hele.
Vi besøkte mamma på jobben hennes, for Linda syns det så så kult ut der.
På vei hjem sa Linda: "Jeg er rar, og jeg er rar for å være glad!"
Noe sa meg at det var litt feil sagt, eller at det kom litt feil ut, men hun har jo et poeng i det også.

-Titt*

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg