Bli kjent med oss i temafoto!

 

www.juliaes.blogg.no
Jeg er Julia, en 14-åring som ofte sees med kameraet hengende rundt halsen. Jeg bor i Asker, liker å bake og elsker å ta bilder. Skjorter, shorts, snøkuler og strikkegensere er fire ting på s som jeg er veldig glad i.


www.ajworld.blogg.no
Jeg er Anette og er 15 år. Kommer fra en øy som heter Askøy som er rett utenfor Bergen. Foto er en kjempe stor del av meg, og det er min måte å uttrykke meg på. Ellers liker jeg katter, blåfarger, bluser forståelsesfulle mennesker, kunst generelt og matlaging. 
 

www.eirinhs.blogg.no
 Jeg heter Eirin, er 16 år og bor i Asker. Jeg er 167,4cm høy og har en stor kjærlighet til foto. ♥ Jeg elsker hester, snøkuler, rosa, baking, strikkegensere, lyse farger, krimserier  og matlaging….
Jeg går ikke på skolen akkurat nå, men skal begynne å ri. Så fotograferer jeg en del, går litt turer, lager mat og ser på krimserier (og bakeprogram).
 
 

www.eliseamanda.blogg.no
Jeg heter da Elise Amanda, jeg er 16 år og bor i Larvik. Jeg går første året på medier og kommunikasjon. Er det noe jeg liker å gjøre så er det å ta bilder, danse ballett og så må det sies at jeg er veeeldig glad i krimserier! Bake, være med venner og slike vanlige ting er også noe jeg liker.


www.rainbowtime.blogg.no
Jeg er da Thea og kommer fra Akershus. Jeg er ganske spontan, om jeg får en ide skal den helst gjennomføres samme dag, om ikke samme time. Er litt for mye på tumblr og elsker mennesker som får meg til å smile. Tre ting jeg ikke klarer meg uten: mobilen min, musikk og foto.
 

 www.titt.blogg.no
Så var det meg, da. Jeg heter Ingrid, er 16 år og bor i Elverum. Uten foto hadde jeg antagelig bare ligget i senga og stirret tomt i veggen! Jeg elsker å være med venner, finne på mye sprell og å være kreativ. 

Jeg ser noe i alt, og ideene mine kan være de sykeste… Eller særeste. Det kommer an på øyet som ser.



Følg med! I morgen er første gang jeg er med og poster et bilde med tema i denne gruppen…. Jeg håper dere tar godt imot en nybegynner som meg! Hihi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg