Jeg er ikke noe leketøy


For mange er jeg bare jenta som kan ta bilder, og det er greit! Men, jeg trodde jeg var noe for vennene mine… Inntil de startet å bruke meg. “Kan vi ta bilder snart? Kan jeg komme til deg og ta bilder?” Forstå det, jeg er ikke noe leketøy, og jeg har følelser. Jeg føler meg skikkelig utnyttet når mine “nærmeste” sier sånt til meg. Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg ikke betyr noe med mindre jeg kan gi. Det er liksom ikke spørsmålet om: “Skal vi finne på noe snart? Blir du med og gjøre det og det?”, men det er et spørsmål om bilder. Jeg er ikke noe leketøy.

4 kommentarer
    1. JEG er ikke av de vennene dine som bruker deg, å det håper jeg du vet?
      men jeg er kjempe sikker på at vennene dine som spør om å ta bilder med deg, nettop fordi du er god til det.. det er ikke alle som kan ta bilder sånn som du kan. du gjør så utrolig mye bra ut av å ta bilder, å dette er virkelig noe du får til ingrid! <3 Du har et talent, svert få ungdommer på denne alderen har.. Å derfor vil også sefølgelig venner å nære benytte sjansen da de har den ved å bli tatt bilde av, nettop av deg fordi du er så god! <3 Kjempe glad ideg! <3 Håper vi kan finne på noe snart, å gjøre noe gøy sammen! noe som du ikke føler deg utnyttet av.. 🙂 <3

    2. Forstår deg godt! Det er utrolig slitsomt… Sitter selv i rullestol og alle spør om vi skal gå sammen på skolen osv. og det er jo koselig helt til de maser om jeg kan kjøre de hjem eller om jeg kan hente de dagen etter… 🙁

    3. for et fantastisk bilde! forstår deg godt, det er ikke kjekt når folk bare spør deg om å ta bilder hele tiden.. man kan brukes til mer enn bare å ta bilder, selv om man er veldig glad i fotografi… håper det ikke fortsetter, du fortjener ikke å føle deg utnyttet på den måten! tar man bilder i samme slengen kan det jo være fint, men det er ikke kjekt om det er hoved formålet med å være sammen med en… lykke til og ønsker deg det beste og at vennene dine forstår at du fortjener bedre enn det der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg