If you have a bad day…

..da søker du selskap i kjæledyret ditt, dytter i deg mat (jeg har ikke spist sjokolade i dag!!! vær stolt, alle som kjenner meg vet at jeg spiser det minst en gang om dagen), og så tar du en dusj, griner deg ferdig der (tulla da. ehe.) og tar bilder. WOOH, det er ganske mye man kan gjøre på en dårlig dag, altså… Snart får jeg besøk også (av verdens bestee)! Jajaja, man må også være med folk som gjør deg glad! Da blir du automatiski bedre humør, hvis ikke du er en sær type, da. (Tulla igjen, herregud.) 

Hva pleier du å gjøre på dager du ikke føler deg bra?

5 kommentarer
    1. så fine bilder og så fin du er! på dårlige dager pleier jeg å slappe av, sove, og enkelte ganger begynner jeg å tegne, vaske, høre på musikk, eller finne noen å snakke med som tar tankene min bort fra det dårlige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg