FOTO: UKM I EIDSKOG og TEMAFOTO

 

Hey! UKM Fylkesmønstring i Hedmark var forrige helg, og siden det har jeg ikke hatt internett…. Men nå er jeg tilbake, og her er det en del bilder jeg vil vise!



David Berget, damer og herrer. En av to ledere.

Denise/deNice som er artist. Hun kom videre til landsmønstringen!! WOH, gratulerer så mye igjen!

Dennis! Han var med som konfransier.

Henrik og David, begge ledere… Søtt bilde… hahah! 

Jonna og Denise! Godt humør, haha 😀 Jonna var kunstner, og fra Våler, så hun var egentlig ikke med Elverum-klanen, men vi ble gode venner!

Frokoost! Det var god mat der, daa.. Smakte på masse rare greier jeg ikke aner hva var den dag i dag engang. Hahhaha

Maange flinke folk! Nivået var SKYHØYT. 

Jeg kom ikke videre, det var det vel egentlig bare tegnere som gjorde på kunst, tror jeg… 😮 Men hele opplevelsen i seg selv var virkelig verdt turen! Det var en sinnsykt kul tur, med mange herlige folk og talenter!


OOOOG, her er temafoto! Tok det på samme turen. Tema for søndag var FANTASY, så hils på Eira som også var med: 

Syns? 😀

8 kommentarer
    1. Du er såå flink, og såå høyt nivå. ——synes det var kjempetrist at du ikke ble med videre, men. Shit happens, life goes on!:)

    2. Åh det høres og ser kjempe koselig ut 😉 Dumt at du ikke kom videre, men du fikk iallefall oppleve det. Fantastisk bilde du tok. Passer virkelig fantasy temaet !

    3. Hei! Jeg var også på fylkesmønstringen, men gikk ikke videre 🙁 Du burde gått videre, bildene dine var fantastiske. Du er mitt forbilde innen fotografering 😀 Jeg elkser temafotoet 🙂 😉 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg