Hvordan går det?


Jeg tenker… og jeg tenker masse. Det er ikke alltid tankene mine er like positive, og jeg ender opp med å ødelegge meg selv. Jeg prøver å legge ting bak meg, men det dukker opp igjen… Jeg er den eneste som legger press på meg for tiden. Oppi det hele har jeg også masse positivt!

> Jeg har verdens herligste kjæreste!
> Jeg har gode venner som støtter meg, og alltid er der
> Latter er en stor del av hverdagen min for tiden
> Kreativiteten er tilbake!

Så hvordan det går? Joda…. Jeg rusler i tunge sko… Men jeg vet at de snart faller av og jeg kan gå uten.  

4 kommentarer
    1. For et vakkert bilde av deg, og det er bra du har mange positive ting i hverdagen også! Kast av deg skoene og hopp uti verden 😀 Det blir bra, skal du se

    2. Jeg skjønner hva du mener. Jeg tror egentlig vi er litt like, vi to. Og det tror jeg etter å ha lest bloggen din, jeg føler mye av det samme. Redd for å være alene, for tankene jeg ikke vil ha dukker alltid opp. Jeg skjønner akkurat hva du mener.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg