Twitter-hore


Hahaha, funnet igjen meg selv på Twitter sikkert fire ganger i løpet av måneden, er det virkelig SÅ gøy å legge ut bilder og kommentere alt jeg gjør? Litt gøy å vite at folk har et så kjedelig liv at de må skrive om hva alle andre gjør, egentlig. Og så fant jeg igjen profilbildet mitt der det stod “nice hair bruri”… Jeg kan fortsatt ikke noe for håret jeg har, folkens! Men det blir snart gjort noe med, så slipper dere å irritere dere over det. Og nei, jeg blir ikke såret, slapp av, jeg har lagt sånne ting bak meg, og jeg vet at jeg er bedre enn å bry meg om hva misunnelige folk ingen liker sier om meg. 

Det er forresten skikkelig teit gjort å tweete om folk, det kan anmeldes, jeg håper visse personer er klare over det! Hvis ikke, så er dere det nå. Dette kommer vel på twitter dette og, men da vet dere selv hvor tette i pappen dere er……….. :):):) Have fun

11 kommentarer
    1. De folka som har sakt noe om venninnen min, skal jeg live at de har noe med meg å gjøre!! Så back Off, gi faen i å vêr så jævla patetisk.. Skriv om dere selv en å skrive om andre, eller tenk før dere skriver noe folk blir såra eller ja hva en der må vær!!! Back Off….

    2. haha så mye rart folk kan finne på, virkelig! Bra du ikke tar deg nær av det i hvert fall 😀
      Syntes håret ditt var fint jeg, bildet og. Minnet meg litt om hun i Modig-filmen, haha! Ta det som et kompliment 🙂

    3. skjønner ikke hvordan noen kan si NOE på håret ditt! har aldri vært inne på bloggen din før, men det første jeg la meske til var jo det helt fantastisk fine håret ditt! Du må ALDRI rette det!

    4. Dette er første gangen jeg er på bloggen din, og jeg synes håret ditt er utrolig fint! Er det naturlig? <3 Det er perfekt til å ta kule bilder av, og jeg håper du ikke forandrer det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg