Takk

Takk for at du er der for meg, for at du tar meg imot når jeg faller. Takk for at du aksepterer meg som den jeg er, og for at du får meg til å ta meg sammen når jeg er teit. Takk for at du trøster meg når verden er dum, og takk for at du tilgir meg når jeg sier og gjør dumme ting. Takk for at du er lyset i hverdagen min, og grunnen til at jeg smiler fra hjertet mitt. Tusen takk for alle latterkrampene og gode øyeblikkene jeg har fått med deg, jeg vet det blir fler. Tusen takk for at du forstår, og for at du prøver. Tusen takk for at du ikke har gitt meg opp, slik alle andre vanligvis ville ha gjort by now. Tusen takk for at du er så tålmodig med meg, og tusen tusen takk for at jeg får være meg selv med deg. Og til sist, men ikke minst; Tusen takk for at du har vist meg hva kjærlighet er. 

 

<3

7 kommentarer
    1. Så søt skrevet Ingrid, herregud han er så heldig som har en jente som deg, du smiler, ler, koser deg og nye mer når du er rundt han, og det er jeg utrolig glad for! Du hadde ikke vert så glad, morsom eller led vis ikke han hva rundt deg 🙂 men du har klart deg kjempe masse og det fleste har du klart med han 😀 tenk på det Ingrid? Du har virkelig forandra deg kjempe masse! Og jeg er vare utrolig stolt over deg og han (dere begge to) <3

    2. Elsker bildene dine, du er så inspirerende! Og jeg digger håret ditt, sykt misunnelig på det!
      Og er det noen mulighet for å bli venn med deg her på blogg? 🙂
      Vil fortsette å følge bloggen din 🙂 Men er enklere å lese bloggen din dersom vi er venner fordi da får jeg opp når du legger ut innlegg! 🙂
      Håper på positivt svar, ellers får du ha en fin kveld/natt videre, og stå på vidre med fotograferingen din, du er veldig dyktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg