VIL DU VÆRE MIN FASTE MODELL? Sjekk dette!

Hei! Jeg har bestemt meg for å ta inn en ny modell. Jeg har noen fra før av, men jeg ønsker en modell til, og vet du hva? Nå har du sjansen! Det er ingen spesielle krav, jeg trenger rett og slett bare en liten søknad der du svarer på følgende:

 

Navn:
Alder:
Bosted:
Hvorfor du ønsker å være modell: 
(Noe annet du vil tilføye?): 

Du kan svare meg på Facebooksiden min, eller på e-post. [email protected] eller https://www.facebook.com/IngridJacksonPhotography

 Jeg kontakter deg hvis jeg syns du er interessant!

Skal du prøve deg?

 

 


Hvis du ikke blir valgt som modell, så har du fremdeles mulighet til å få fine portrettbilder av deg selv til kun 200,-! Så fortvil ikke.

13 kommentarer
    1. Navn: Vilde slettemoen
      Alder: 17
      Bosted: nannestad
      Hvorfor jeg vil være din modell: fordi du er kjempeflink til og ta bilder og jeg synes det er kjempegøy og bli tatt bilder av og jeg tror vi kunne blitt litt av et team ;)))

    2. Vet at det her ikke har noe med det å gjøre, men jeg har et spørsmål til deg: Hvor kjøpte du photoshop, og hvor mye kostet det? 🙂 Digger bloggen!

    3. Navn: Frid Jørgensen
      Alder: 15
      Bosted: Det vet du 😉
      Hvorfor jeg ønsker å bli modell: Fordi jeg og Runa er veldig like og derfor er jeg den perfekte modellen for deg! Jeg liker generelt ikke å bli tatt bilde av, og derfor håper jeg at du kan hjelpe meg med det! Og kanskje noen av dem blir fine også! Og du er så flink til å ta bilder, og hvis bildene ikke blir fine, kan du bare redigere de og så blir de veldig fine! Håper jeg… ^^

    4. Navn: Victoria Jatkauskaite
      Alder: 17
      Bosted: Elverum
      Hvorfor du ønsker å være modell: Fordi jeg alltid har vært glad i å posere på bilder. Jeg mener selv at jeg er en god kandidat for deg. Jeg bor i Elverum, noe som betyr at jeg kan møte opp på kort varsel. Jeg har vært fan av bildene dine i lang tid og har ønsket å bli fotografert av deg. Dette er rett og slett min drøm.
      (Noe annet du vil tilføye?): Du kan nå meg på 994 57 462!

    5. Navn: Victoria Jatkauskaite
      Alder: 17
      Bosted: Elverum
      Hvorfor du ønsker å være modell: Fordi jeg alltid har vært glad i å posere på bilder. Jeg mener selv at jeg er en god kandidat for deg. Jeg bor i Elverum, noe som betyr at jeg kan møte opp på kort varsel. Jeg har vært fan av bildene dine i lang tid og har ønsket å bli fotografert av deg. Dette er rett og slett min drøm.
      (Noe annet du vil tilføye?): Du kan nå meg på 994 57 462!

    6. Navn: Trine Linderud
      Alder: 17
      Bosted: Elverum, mastmoen
      Hei, jeg er ei jente som går på Elverum videregående skole, har vært fan av både deg og bildene siden slutten av ungdomsskolen, syntes det hadde vært utfordrende å prøve å være din model! Jeg er slank og er passe høy, ser rett og slett ut som en model. Håper å få bra tilbakemeldinger!
      Kontakt meg: +47 902 25 125

    7. Heihei!
      Jeg heter da Maria og bor i Elverum på søbakken,ikke så langt unna deg:) vi gikk på barneskolen sammen, husker du? Skulle ønske jeg kunne blitt din model, hadde vært spennende å prøve ut nye ting og få litt arbeidserfaring, men også å bli populær og bli enda bedre kjent med deg!!
      Om ikke du har nr mitt fra før av så kan du bare få det her : +47 482 82 026

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg