Utroskap er faen ikke greit

Du veit hun jenta du ble sammen med for noen måneder siden, hun du fortalte at du var stupforelska i? Hun som hadde sett på deg i mange uker, kanskje år, men som ikke hadde turt å si noe til deg fordi hun hadde fått hjertet sitt knust før? Hun du så veldig lett kom innpå med sjarmen din og lovet å ikke såre? Ja. Hvorfor i alle dager går du bak ryggen hennes og har deg med andre? Hvorfor sårer du henne og svarer ikke på meldingene hennes når du er med “gutta”? Er det kanskje ikke gutta likevel?

Hvis du ikke klarer å holde deg til en eller ei, så ikke gå inn i et forhold, det er ikke verre. Du setter en person som er villig til å ofre alt for deg utfor et stup, og hvis du ikke er fornøyd med personen du er sammen med, så gjør det slutt. 

Sier dette fordi auuuch, generasjonen vår er jo helt nissete, folk tror liksom det er helt greit å være utro og syns det er status. Vel, jeg syns du er en dritt og du fortjener ingenting. Takk for meg! 

21 kommentarer
    1. Hvorfor insinuerer introen at det som regel er gutten som er utro? De nyeste undersøkelsene viser faktisk at i dette tiåret er det kvinner som er mest utro..

    2. Utroskap er ikke greit. Det sårer veldig. Begge kjønn er utro. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Hadde mannen min vært utro, hadde det vært på hodet ut med en gang. Går jo begge veier. Laget avtale på det før vi giftet oss. Får 2 timer å pakke på og ut. Blir sånn når man har opplevd utroskap tidligere

    3. eg e i et forhold sjøl og alle som e i et forhold har fantasier om andre vil ha seg med andre det sånn mennesker e utro e sje greit men det sje alltid liga lett for du bler kjedelig i lengden og holda seg te den ene personen hele tiden og du får fristilser det handle bare om sje la deg lura av de fristilsene du får men alligvell det sje greit og ver utro og har opplevd det sjøl !

    4. Helt enig med deg, lurer ofte på om exen min var utro mot meg, vi var sammen i 1 år, å jeg drømte flere ganger at han var det..

    5. Må si meg helt enig i dette altså. Stemmer at det er både jenter og gutter som er utro, men det er aldri greit uansett hvem av dem som gjør det. Jeg kunne aldri funnet på å vært utro mot noen, uansett. Da hadde jeg heller gått fra den personen jeg ikke var fornøyd med. Veldig fin blogg forresten 😉

    6. Helt enig!! utroskap er faenskap! men det ene der, “ikke svarer henne når du er med gutta?” Her må damene rett å slett gi litt slakk, Når vi gutter er med kompisser er vi ikke ute etter å sende meldinger med exen vi bruker 60-80% av tiden vårs på ellers, vi vil rett å slett bruke den tiden man kan få med goe venner man ofte ser litt mindre på grunn av at man er kommet i et forhold. Jeg forstår meg bare ikke på damer som klager om det er en halltime – time til dagen hvor hun ikke vet hvor kjæresten er.. off fy, nei nå dropper jeg dette for det vil sannsynligvis ikke forstås av damene uansett, haha

    7. eg e enige… mn har og gjort denne tabben men me stort anger. har skrevet en blogg om dette. jeg gikk får fristelsen og var utro…. men eg sko virkeli ønska eg ikke falt får fristelsen.. som sakt sa har hun og vert utro mot meg. kan lese litt mer på littledevil.visionmotorklubb.no ikke meningen om reklamering..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg