Kreft kan dra til helvete og bli der

Vært på sykehuset; Igjen. Det går jo aldri min vei noe sted… Først Sanderud, og nå det her? Åh. Dritt. Men, det er ikke meg det er synd på, jeg syns det er mest synd på de rundt meg. Jeg vet at det gjør vondt å få den beskjeden, at noen av dine nærmeste har kreft, but ey’, det går bra! Alltid. Jeg vet ikke hvor farlig det er, alt jeg vet er at det er lymfekreft i en kul jeg har i låret, og den har vært der en god stund, så det går nok bra skal dere se. Følte for å skrive dette innlegget så dere slipper å lure eller høre det fra andre!

Senere kommer det koselige valpebilder! Hihi

11 kommentarer
    1. Åh, Ingrid. Det skal gå bra, lover. Du skal kjempe deg gjennom det, og alt skal ordne seg. Du er sterk!
      Tenker på deg! <3

    2. Åh, Ingrid😔 jeg blir så lei meg😢 men jeg vet at du er ei sterk jente så dette vil du klare! Jeg er her for deg vis du skulle trenge meg ❤️ Jeg er glad i deg lillevenn!

    3. Selv om jeg ikke kjenner deg så får jeg et støkk i kroppen. Den beskjeden måtte være helt grusom! Jeg håper håper håper alt ordner seg og at du blir bra! Kreft er en grusom ting. Vær sterk, kjemp og vinn over den onde. Dette klarer du, vær sterk <3

    4. Uff det var en lei beskjed å få 🙁 Sender deg noen kjempestore bli bra klemmer og sender med noen til familien din også i samme slengen. Ønsker dere en så god jul som mulig <3 Tenker på dere <3

    5. Jeg blir tom for ord og blir skjelven når jeg ser sånt.
      Plutselig rammer det og man blir sittende uten å vite hva man skal si.
      Men jeg sender deg noen gode og varme klemmer <3
      Dette klarer du <3 <3

    6. Stå på er det mange du vil høre av, men den største kampen vil foregå i dine tanker, hode ditt…
      En gutt jeg verdsetter og er ufattelig glad har hatt kreft i 9-10 år, begynte med lymfene…. å han har blitt operert
      mange ganger, men det er for han ikke kan få cellegift eller stråling, den type kreft er det 5 personer som får i løpet av et år i hele Norge å han har klart seg så langt…
      Men nå skal du fokusere på deg selv, familien din og de rundt deg vil ta det tungt, men sjansen
      for å blir bra er jo alltid til stedet.. mange trekker seg unna når ordet kreft treffer de rundt deg, men de som bryr seg om deg og er glad i deg vil alltid støtte deg…hver tøff, ta vare på deg selv og ta vare på familien din… Lykke til i kampen mot den mest egoistiske sykdommen som finnes…

    7. Utrolig kjett å høre Ingrid! Men vi får håpe på dæ bæste og at ælt kjæm tæll å gå bra!!! 🙂
      Men du får ha en fiin jul alikevel og kos deg masse!! 🙂

    8. Å Ingrid, så utrolig trist å høre om dette :(. Jeg håper og tror at alt går bra med deg. Til tross vil jeg ønske deg en riktig god jul. Mvh. Tor

    9. nei uff så dårlig :s har lite greie på lymfekreft, men det går vel fint! sykehusene har vel blitt bedre på å kurere ulike typer kreft bedre nå enn før. før var de aldri raske nok ute, ikke fra det jeg har sett.. håper alt går fint! 😀 God jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg