FOTO: I can make the stars dance


Stjerner er sykt vanskelig å ta bilder av.

 

6 kommentarer
    1. Wooow, det mellomste bildet var fantastisk fint! Hvilke innstillinger brukte du på det? Suger til å ta bilder av stjerner, men du var flink!

    2. Herreguuuuuuuud, bilde av stjernene er ett av di beste, mest ektefølte stjernebildene jeg har sett! Jeg blir helt satt ut jeg altså! Eller lurte jeg på om det går greit at jeg bruker det som bakgrunn på pcén min? Hvis du har noe i mot det må du gjerne sende meg en mail på [email protected] 🙂 Ellers håper jeg at det går greit med deg!

    3. Hei. Jeg så at du ville at vi skal spørre først om vi kunne bruke bildene dine, så jeg er så snill og skal respektere det. Jeg lurte på om jeg kunne bruke det øverste av de bildene som bakgrunnsbilde på mac’en min? Den var så fin at jeg måtte bare spørre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg