Life puts up a fight with me

– but I can take on anything. 

Jeg har ikke noe annet valg enn å vente. Men mens jeg venter, så kan jeg vel gjøre det beste ut av det? Jeg prøver å holde hodet høyt, selv om det ikke er like enkelt bestandig. Jeg vet at det er utrolig mange der ute som heier på meg, jeg vet at det er så mange som både vet og håper jeg klarer dette her. I morgen skal jeg på sykehuset for å ta en CT-undersøkelse, jeg gruer meg… Jeg håper ikke de finner enda mer i kroppen min. Jeg har ikke lyst til å være syk! Jeg vil gå på skolen og jeg vil klare det, jeg vil ikke tenke over at jeg har kreft og gråte for det. Æsj. Men det vil gå bra, så lenge alle jeg trenger er rundt meg. 

 

Og hvis dere lurer på noe ang. kreften, så er det bare å spørre, så skal jeg lage et innlegg med spørsmålene jeg får senere! 

14 kommentarer
    1. hvordan oppdaget du at du hadde fått kreft?
      Hvordan reagerte familien rundt deg, og ikke minst du?
      Vet du hva slags behandlinger du skal gjennom?
      Må du ta fri fra skola nå?

    2. Hvem er A og B som du så ofte skriver om på Twitter, og har ikke de stilt opp for deg etter at du fikk vite at du hadde kreft?
      Hvem har stilt opp mest for deg?
      Er dette det verste som har hendt deg?

    3. Du er virkelig sterk du, åå, dette er noe du virkelig ikke fortjener en plass! Håper at du kan bli frisk engang du også, fordi dette er noe du ikke fortjenter.

    4. Du er den modigste jenta jeg vet om! håper du ikke tenker på det så mye! for det hjelper ikke! og jeg håper virkelig vi kan se deg på skolen igjen så fort som mulig Ingrid!!! fra en du ikke kjenner så godt;)

    5. Du er så utrolig sterk, og du kommer til å klare dette her!
      -hva heter du på twitter?
      -hva heter du på insta?
      -hvordan reagerte du når de sa at du hadde kreft?
      – Hvordan fant de ut at du hade kreft?

    6. Unnskyld visst at jeg spør, men er du forsatt sammen med Brage? Noe jeg ikke har fått med meg? Helt ok om jeg ikke har noe med det å gjøre :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg