“Du er to personer. Jeg elsker bare halve deg”

Det er ikke så jævlig lett, det her. Jeg mener, å være to personer har vel egentlig aldri vært planen min. Jeg ble to personer for flere år siden, og det er ikke noe jeg får gjort noe med. Alle jeg har vært med – og kjent veldig lenge, eller hatt et godt forhold til, de har til slutt få se at jeg har to sider. Vi har alle to sider, men jeg mener; sider som du ikke hadde forestilt deg at noen har. I det ene øyeblikket er jeg blid og kunne gått på roser, i det andre kan jeg skrike at jeg vil dø og knuse ting; og dette skjer fordi? Aner ikke. Folk har liksom ingen aning om hvordan jeg har det, og de vil ikke prøve å forstå det. De nærmeste trekker seg unna hvis jeg får et utbrudd, og det er ikke alltid de kommer tilbake. Så hva gjør jeg da?… Jeg får liksom ikke gjort så mye. Nada. Niks. 

8 kommentarer
    1. Du er ikke alene. Har lært at det kan være litt sunt å slippe ut det man føler. Skrik om du må, det blir verre om du holder det inne. Knus noe om du må, bare det ikke er favoritt vasen til moren din. 😉

    2. Det er ikke galt å ha to sider, det er mange som har det. Men nekter for det! Dem som bare trekker seg unna, det sier ikke noe om deg, det sier bare mest om dem. Du er deg, å du kan ikke forandre deg for andre! 🙂 stå på ingrid ♡ det er mange som er der for deg ♡

    3. Jeg vet om dine to sider og det har jeg gjort i mange år. Jeg har fortsatt aldri forlatt din side, selv når vi har vært uvenner så bryr jeg meg fortsatt alltid! Jeg kommer alltid tilbake fordi jeg ikke vil miste deg krølltoppenmin <3 vi har vært venner i 11 år nå, mye av og på! Men mest venner! Du vil alltid være vennen min uansett hva og jeg vil også alltid være glad i deg og bry meg om deg uansett hva! Du tror det kanskje ikke, men jeg vet virkelig hva du føler og det der med to sider.. Jeg har det jo slik selv, og det vet du også veldig godt utifrå alt jeg har fortalt deg! Jeg kommer alltid til å støtte deg, uansett hva! Dette klarer du, for det gjør du alltid! Du er sterk og kan klare hva som helst! du kan klare å komme deg gjennom ALT du vennen <3 jeg er stolt av deg! Og glad for at vi fortsatt den dag i dag er venner og at vi startet nyåret som gode venner og ikke "uvenner"! 🙂 <3 KJEMPEGLAD I DEG KRØLLAMI <3 <3 myhyy, møff :3

    4. Er det noen som har sagt at de elsker bare halve deg? Ikke foreldrene dine vel? Er det de som trekker seg unna og ikke kommer tilbake?

    5. Vil tro at det skaper myyye ekstra frustrasjon:/ Tenker at det viktigste er at du er ærlig om det <3 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg