“Kommer du til å dø?”

04.57 i dag tidlig kom mamma inn på rommet mitt for å vekke meg, og turen bar videre til Radiumhospitalet i Oslo. Først tok jeg sikkert 8 glass med blodprøver, og deretter snakket jeg med en lege. Etter legebesøket måtte jeg ta røntgen av lungene, og ultralyd av magen. Så bar det ned til legen igjen; OG LEGEN SA at jeg vil klare meg veldig bra. Behandlingen foregår over omtrent to måneder, men jeg blir innlagt på onsdag for en cellegiftkur som går over fem dager. Jeg kommer mest sannsynlig til å bli veldig syk, eller miste håret mitt. Jeg gruer meg veeeldig… Men jeg blir frisk, jeg overlever, og det har heldigvis ikke vært noen spredning. 

20 kommentarer
    1. Du er et for godt menneske til å bli tatt vekk fra jorden så tidlig. Jeg er veldig glad på dine vegne. Skulle det være noe du trenger, enten om du trenger noen å snakke med eller hva som helst: ikke nøl med å ta kontakt. Du synes kanskje det er overvurdert det jeg skal si, men jeg er her for deg når enn du trenger det. Glad i deg <3

    2. Har bladd nedover bloggen din nå. Du er en utrolig flink fotograf, og ikke minst – du er utrolig nydelig! Jeg satt med tårer i øynene på enkelte innlegg. Stå på, fine du!

    3. Det var utrolig gode nyheter å få. Stå på Ingrid, dette skal gå bra. Jeg har tenkt på deg hver dag siden vi fikk vite dette. Sender deg varme og positive tanker som skal gi deg styrke 🙂 Klem

    4. Jeg skjønner at du gruer deg. Og sannsynligheten for at det blir en tøff vei er stor. Men nå vet du at du har LIVET i sikte! 🙂
      Masse lykke til!

    5. Dumt du kanskje mister håret ditt da 🙁 men det er jo ikke det som er det viktigste å tenke på nå.. Stå på videre 🙂 jeg vet at du klarer dette!<3

    6. Jeg har sett deg i gangene på katta, og du virker som et helt fantastisk,rolig og søt menneske! Og jeg håper alt ordner seg for deg, jeg kjenner ei som hadde samme type kreft og hun kom fint ut av det selv om hun mistet håret… du må aldri gi opp !:-)

    7. Vil ønske deg masse lykke til!
      Dette kommer nok til å gå kjempefint, og du kommer sterkere ut av det.
      Tror du kanskje du kunne lagt ut et bilde av denne kulen på låret? Er veldig nysgjerrig, men dette er jo selvsagt kun hvis du føler deg komfortabel med å gjøre det.
      Igjen, lykke til!
      🙂

    8. Du er tvers igjennom en fighter, ingen overgår deg. Du står på uansett hva som imøtekommer deg, uansett hva som skjer. Jeg er så stolt over å kunne si at jeg skjenner deg, du gir meg det lille puffet som trengs for å møte hverdagen. <3<3<3
      Tenker på deg, å ønsker deg alt godt både nå og i fremtiden <3

    9. Har hatt kreft, plager som kvalme og slik er ikke kult, men det venner du deg til og da føles der ikke så ille neste gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg