“Hvordan går det?”..

..spør de med et sårt blikk. “Det går helt fint med meg!” svarer jeg med et smil; alltid. Jeg tror ikke det er en person i hele verden som har hørt meg si noe annet enn at det går bra. For det gjør jo det, joda, jeg har kreft, men snart er det borte, ikke sant? Det vil kreve en kamp, men jeg har kjempet så mye før, så en gang til gjør meg ingenting. Jeg klarer det her!

I dag var siste skoledag på en stund, for jeg kommer mest sannsynlig til å bli både skalla og utslitt. Så, jeg fikk en supersøt avskjed av den kjære klassen min. Hvis du tror klassen din er bra, så har du virkelig ikke møtt min! Men hvis du vil følge med på dem, så ta en titt på MKlyf på instagram! Jeg lover, det er verdt det. Og igjen, MK1, tusentusen takk. Dere er virkelig best. 

8 kommentarer

Siste innlegg