Æhææ, lykke

Jeg er egentlig veldig imot iPhonebilder på bloggen, but eey! SE HVEM JEG FIKK BESØK AV <3 Thea og Sandra! Og da de hadde vært her, da kom storebroren min, Stian; med Gry. Så jeg har fått fint besøk i dag, og det var superkoselig. Tar gjerne imot mer besøk altså, for de som lurer, så er jeg på Radiumhospitalet i Oslo. I morgen starter jeg med cellegift for fullt, så jeg skal sitte med den ekle kuren i 5 timer og må operere inn en dings i brystet jeg aldri husker hva heter…. Jepp.  

12 kommentarer
    1. Eyyy, du var utrolig fin med den lengste, men utrolig uvant å se deg uten de fine krøllene dine.
      lykke til og stå på, du klarer dette <3

    2. Heidu! Nå følte jeg for å legge igjen en kommentar :)) Har lest bloggen din de siste ukene og må bare si at du er en utrolig tøff og modig jente! Du burde være stolt over deg selv 😀 Ingen skal måtte gå gjennom denne sykdommen når man er såpass ung som deg(egentlig ikke i det hele tatt..) Du er et utrolig sterkt menneske som fortsatt klarer å holde hodet oppe! Har selv en mor som nettopp har blitt frisk av lymfekreft og håper virkelig det går like bra med deg! Masse masse lykke til i tiden fremover 🙂 Det blir nok veldig tøft, men absolutt verdt det når du kan begynne å se tilbake på det du har gått gjennom og si at du klarte det! Jeg ønsker deg alt godt, og håper du tåler cellegiften bra 🙂 LYKKE TIL! 😀

    3. Dette er en kjempe fin blogg!
      Utrolig godt å se en så sterk jente, virkelig ett forbilde for mange mennesker!
      absolutt en blogg jeg følger! <3

    4. Ser du er på radiumhospitalet… Hvilken etasje blir du liggende? Jeg lå selv for det meste i 8., og der var det mange hyggelige sykepleiere 🙂 Har ikke fått med meg hva slags type kreft du har fått, men ønsker deg masse lykke til i kampen! Jeg ligger selv hjemme på sofaen nå (uten mitt lange hår), 25 år gammel, og det er nå 2 mnd siden jeg var inne til siste cellegift… Jeg er ikke frisk enda, langt i fra… Men jeg har ikke tenkt å gi opp kampen! Skal du operere inn VAP? Det går jeg med enda 😉 Masse lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg