The reasons to keep goin’

Når du føler deg alene og alt går imot, når ingenting noensinne går din vei og du bare vil gi opp… Du står der og ser på alt du har ødelagt, du som hadde verden foran dine føtter og alt godt i vente. Hva skjedde? Hvorfor deg? Kan du ikke bare dø nå?

Hvis du svarte ja, tenk igjen. For nei. Nei, det kan du ikke. Tenk at der ute et sted- så er det noen som lever for DEG, og bare deg. Noen som lengter etter å ha deg i armene sine. Tenk på alle filmene du ikke har sett, og stedene du har vært. Tenk på all maten du ikke har smakt, og folkene du ikke har møtt. All musikken du ikke har oppdaget og konsertene du ikke har vært på! Dette er tankene som holder meg oppe.. Og jeg har ikke gitt opp enda, så du får ikke gi opp du heller

5 kommentarer
    1. Åh, Ingrid! Du er virkelig en inspirasjon for oss alle! Jeg husker den lille blonde jenta med de utrolige krøllene som hadde samlet rompetroll i badebassenget i det røde huset over veien! Som du har vokst siden! Både fysisk og psykisk, jeg er mektig imponert over hvor sterk du er!
      Fortsett slik, jeg heier på deg!!

    2. Det er så motiverende å lese blogginnleggene dine! Det gir meg et løft når jeg kjenner jeg gruer meg til gymtimene, som alltid har vært en utfordring for meg. Hvis du klarer å holde deg så positiv under en cellegiftkur, så klarer jeg en time med fotball!

    3. leste akkurat gjennom bloggen din, og fy faen for en jente du er! jeg kjenner deg ikke på noen som helst måte, men du virker bare som en utrolig herlig person. Kan kjenne meg igjen i noen av de eldre innleggene dine, har gått gjennom ting som kan relatere til hva du har gått gjennom.. men du må være den sterkeste personen i verden, for jeg kjenner ingen som hadde klart å være så motivert til å fortsette etter alt det du har gått gjennom. Stå på, til helvete med kreften og fortsett å lev livet til det fulle! det fortjener du, virkelig:) (Må bare legge til at du har et helt unikt og fantastisk utseende, du er virkelig vakker)

    4. Dette er det beste innlegget jeg har lest på lenge! Stå på! Du er en motivasjon for mange, meg også 🙂

    5. Hei, jeg vil bare si at du er en fantastisk sterk jente! Du tar nydelige bilder og du har ett talent. Jeg vet ikke om du er relgiøs og dette er kanskje litt uten om det vanlige, men jeg skal be for deg. Håper du blir frisk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg