DU kan redde liv

Visste du at du ikke trenger å være supermann for å redde noen? Jeg har alltid tenkt at leger er englene vi trenger, at de skal redde verden. MEN, du kan faktisk gjøre noe selv. Hva med å bli blodgiver? Jeg kom nylig i kontakt med ei jente som har leukemi, det vil si at hun har blodkreft. Jeg lovet henne å blogge om dette, for det er et veldig viktig tema! Alle friske mennesker mellom 18 og 60 år kan melde seg, og du kan lese mer om det her.

Vi kan redde verden, men vi må gjøre det sammen

 

4 kommentarer
    1. Har allerede gitt blod en gang og skal igjen om litt over 1 uke 🙂 Gjør vondere å ta blodprøve hos legen, går relativt kjapt, du får en liten gave(kan velge mellom mye forskjellig som kopper, treningsklær, treningsbag, håndklær osv) og går ut med en god følelse i kroppen over at du har gjort noe bra 🙂 Anbefales!

    2. jeg har lenge sakt til meg selv, at når jeg blir gammel nok skal jeg melde meg på som organ donor og begynne å gi blod uansett hvor redd jeg måtte være for de nålene, jeg skal gjøre det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg