Sliten

8 kommentarer
    1. Hei, har fulgt bloggen din en stund nå, før jeg viste du hadde kreft også. Utrolig trist å høre! Synes du har bra med pågangsmot. Jeg hadde selv en operasjon for noen år siden (ikke at det kan måle seg med kreft) men jeg vet hvor sliten man kan bli, og hvor lei man blir leger og sykehus. Tok lang tid før jeg var på beina igjen, men jeg ga ikke opp. Jeg heier på deg, du har klart det kjempe bra hittil!

    2. Kjære, vakre Ingrid! Jeg har fulgt deg på twitter, blogg og facebook en laaang stund nå, og jeg synes du er en utrolig sterk person! Jeg ville ikke tro på det når jeg hørte at du fikk kreft. Det er utrolig trist, men du kommer til å bli frisk, det er jeg 100% sikker på! Etter alt du har vært gjennom (utenom kreften også) så vil jeg bare gi deg en klem. Det fortjener du. Du fortjener uendelig mange klemmer, vil mose deg, haha <3 Jeg heier masse på deg, og har så lyst til å bli kjent med deg personlig, men har aldri turt å sendt melding til deg enda... Stå på! Maaange klemmer fra Karianne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg