Spørsmål og svar – DEL 2

Hvorfor har du lukket profil på Twitter?
Har ikke det lenger! Følg meg gjerne; huldraa

Hvordan følte du deg før du ble syk? Var du mye syk? Eller følte du deg liks helt normal?
Jeg følte meg helt normal! Jeg har følt meg helt normal hele tiden, egentlig, bortsett fra at jeg hadde en kul i låret, da.

Har du spart på håret ditt?
Nei, hahaha

Forbilde?
Mamma og Demi Lovato

Beskriv deg selv med 3 ord?
Reflektert, åpen og ærlig? hmm. ja

Hva er du glad for at du ikke er?
Ehm.. Dødssyk? Jeg vet ikke

Når du blir sammen med noen, eller en gutt får følelser for deg i denne perioden av livet ditt, føler du at du automatisk påfører de smerte? Med tanke på at du er syk og sånt? Eller snakker dere om det og diskuterer det før dere går “videre”?
Ehm, nei. Jeg har kjæreste, og han støtter meg som bare det! Jeg vet at det gjør vondt å se meg ha det vondt fordi han ikke kan gjøre noe med det, men det går braa

Hvor mange cellegift-kurer skal du ha(har du mange igjen?)
Skal ha to, og jeg er nettopp ferdig med den ene, takk gud for det!

Hvordan ser drømmegutten ut?

Han derre der vettø

Har du noen gang angret på noe, også kan du ikke fikse det, og da raser alt sammen?
Altfor mange ganger!

Har du noen tips til hvordan man kan komme seg “opp på beina” igjen? Hvis du har opplevd noe som tar knekken på deg, hvordan skal man hente seg inn igjen?
Tipset mitt er at du ALDRI noensinne skal gi opp. Hvis noen eller noe slenger deg i bakken, så reis deg igjen uansett hva. Tørk tårene og si at “det her klarer jeg!”;- for det gjør du.Ting vil ta tid, men den som venter – venter ikke forgjeves. Slapp av og ta all tid du trenger for å finne tilbake til deg selv hvis du skulle miste deg.

Hvordan fortalte du at du hadde kreft til vennene dine og familien din?
Eh, jeg tror de fleste fikk vite det gjennom bloggen. Det var noen jeg sendte melding til og sa: Jeg har kreft. (Kanskje ikke så bra måte å gjøre det på, men….)

Har noen i familien din hatt samme type kreft før?
Det er faktisk ingen i familien min som har eller har hatt kreft tror jeg

Hvor går du på skole?
Hamar katedralskole!

Leser du noen andre blogger?
Jepp, jeg leser ajworld.blogg.no fast (gjort det siden gud veit når), og så titter jeg innom en del andre blogger nå og da

Om du kommer opp på topplisten, kommer du til å fortsette og blogge da?
Har vært på topplista i tre uker nå:o så ja

Har du noen dyr?
Verdens nydeligste lille voff

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg