Dette ønsker jeg for deg

Jeg håper at du har det bra. Jeg håper at du får kjenne sommerfugler i magen, at du får danse i regnet og jeg ønsker at du skal le mye. Le til du gråter, le til du får vondt i magen, le til du faller sammen, le med hele sjelen din. Jeg håper at du får høre på all musikken du liker, at du får dra på konserter, og jeg håper du nyter hvert sekund. Jeg håper du drømmer, og at du drømmer stort. Jeg håper du får den tatoveringen du alltid har ønsket deg, at du får kjenne vinden i håret mens du står på toppen av et fjell og studerer utsikten. Jeg håper du får ha de beste middagene sammen med dine beste venner, at du for oppleve drømmereisen din og at du får smake den beste isen i verden! Jeg håper at du aldri slutter å synge, selv om du synger helt ræva. Hvis folk forteller deg at du ikke kan, syng høyere. Jeg håper du får gå på et fint ball med drømmeprinsen i drømmekjolen din, at du får ha blomster i håret. Jeg håper du smiler til fremmede og at du får smil tilbake. Jeg håper du slutter å klandre deg selv for at alt er din feil, for det er det ikke. Jeg håper du lærer deg å smile til livet, at du forelsker deg i noen helt uventet og at dere drar på de fineste stedene sammen. 

Men mest av alt; Jeg håper du blir lykkelig.

 

17 kommentarer
    1. Je kjenner deg ærlig talt ikke. Men jeg må si du virker som en utrolig fin person innvendig og utvendig er utseendet til helt fantastisk nydelig. Har fulgt bloggen din lenge men har aldri kommentert innleggene dine. Du er så utrolig sterk med tanke på at du har kreft, og jeg håper du blir 100% frisk igjen. Jeg hadde et lykkelighetsøyeblikk i dag, jeg følte meg så utrolig bra men så kom det plutselig et smell og alt ble negativt igjen. Leste innlegget her før jeg la meg og måtte kommentere! Det er så fint å lese blir helt rørt!! Ha en så utrolig fin uke, håper alt godt for deg❤️

    2. Jeg håper og ber om akkurat det samme for deg! For et forbilde og inspirasjon du er, flotte jente 🙂 Gled deg til resten av ditt liv <3

    3. Fyttikatta du er fin du, bildene dine og håret ditt >AMAZING< jealous much! Lykke til, fingers crossed for at du blir frisk som en frisk 🙂

    4. Du e så sterk!
      Du e virkelig forbilde mitt og ja, har aldri sett ei så sterk jente som deg du kan liksom styre heile verden du er så herlig, ærlig person at man kunne berre ønska å vera venn med ein sånn person. Håper virkelig du får det bra i livet og ikkje eg du fortjener alt beste etter da du har godt gjennom!

    5. jeg må si, det var utrolig vakkert skrevet. er deilig å se at folk fortsatt kan skrive så vakkert! Er så deilig å se at det finnes mennesker som deg. Jeg ønsker du får oppleve alt dette, og ønsker deg alt godt videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg