Jeg har aldri hatt det bedre


Tross kreften, så har jeg faktisk aldri hatt det bedre. Det er litt rart å si, det er faktisk helt uvirkelig, men jeg har aldri vært nærmere lykke enn jeg er nå. Jeg har ikke selvskadet siden november, jeg spiser “normalt” igjen, og jeg tenker ikke så veldig mye vonde tanker lenger. Nylig gikk jeg inn i forhold med verdens herligste gutt, og jeg har verdens beste venner rundt meg. Jeg har fått så utrolig mye gode tilbakemeldinger og støtte gjennom alt, og denne kampen har virkelig forandret meg. (TUSEN TAKK TIL ALLE SAMMEN!) Jeg kan klare alt! Og det kan du også. ALDRI gi opp. Det er et stykke igjen å gå før jeg er helt frisk, jeg har en kur igjen… og jeg gruer meg til den, for jeg kjenner jo til alle bivirkninene som følger med…. Men, når det er over; så er jeg klar for livet.

20 kommentarer

Siste innlegg