“JÆVLA HOMO” – nei, det er ikke greit


Jeg blir flau, oppgitt, lei meg og utrolig irritert når jeg leser og hører ting som at homofili er en sykdom, eller at det er galt. “Homo” er et av de mest brukt skjellsordene, visste dere det? Er ikke det egentlig helt vanvittig sykt å tenke på? Du skjeller ut et annet menneske med en legning, og det er ingenting galt med å være homofil. Man er et menneske, med følelser for et annet menneske,- bare av samme kjønn. Jeg tror, og dette er noe jeg tror – ikke vær hårsåre, at alle mennesker er homofile, det bare tar den rette personen å bringe det ut av noen.

Greia er at vi alle er like mye verdt, enten vi liker gutter, jenter, transer, trær, hus, og you name it. Og “jævla homo” er ikke et skjellsord, kan dere plante det inn i hodene deres og la det bli der? Tusen takk! 

10 kommentarer
    1. Jeg kunne ikke blitt mere enig i det du sier ! Jeg er bifil, so? Er jeg syk fordi jeg liker gutter og jenter? Nei. Jeg er for faen frisk-.-
      Takk for støtte❤️❤️

    2. eg syns du har heilt rett
      da finst ingen i verden som har retten til å sikanere eit anna menske på den måten bare pga at han/hun e forelsket i same kjønn veit korleis da e pga ein veldig god venn av meg e homofil og eg syns han e jævlig snill og grei og vi har hatt mange fine stunder og han er som alle andre so einaste forsjellen mellom homofile og hetrofile e at dei elsker same kjønn og da er heilt greitt syns eg har ingen ting i mot homofile
      eg skal vere so ærlig å sei da at eg liker homofile betre enn hetrofile pga dei e opne om da og e snillare og mobber ikkje andre folk osv
      takk for meg

    3. Hvor er resten av innlegget? Hvorfor skriver du ikke også om det at homofile blir slått ned på åpen gate? Hvorfor ikke også klage på at homofile enda ikke kan gifte seg. Og det du skriver om at vi alle er homofile, enten så har du ikke forklart utdypende nok eller så har jeg misforstått, men den måten å tenke på er ganske vanlig hos folk som tror at man ikke er født homofil men etter hvert blir det av påvirkende faktorer. Det blir som å si at bifile er i en mellomfase. Enten så er man født heterofil, homofil, bifil, transseksuell, osv. Flott om du hadde skrevet litt mer utdypende og lest deg opp enda mere, du har en populær blogg og muligheten til å belære folk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg