Det krever styrke

Kreft krever styrke, det krever mot, og det krever tålmodighet. Det er ikke noe du blir ferdig med på null komma niks, det tar tid. Ting tar tid. Jeg er utrolig heldig som har et så godt støtteapparat rundt meg, jeg har venner, familie og jeg har en fantastisk kjæreste. De er alltid der, uansett hva! Uten dem hadde jeg ikke kommet meg noen vei. Og så har vi de som alltid prøver å ødelegge, men jeg klarer ikke å bry meg om sånne folk lenger, det blir liksom litt for dumt. Når du står der midt i det selv, da kan du få uttale deg om hvordan det er, men først da.

Det er også en del folk som tror at jeg er kvalm hele tiden, ikke spiser og at dette går skikkelig hardt utover meg. Det verste var at jeg mistet håret mitt, er sliten en del og den ekle saltsmaken jeg har i munnen. Men, jeg lever i beste velgående! Kreft er fælt, og jeg skjønner at folk tenker død, men det er fordi de fleste aldri får høre om solskinnshistoriene. Dette er en solskinnshistorie, og jeg har fortalt dere alt om reisen. Den er ikke over enda, men den vil være det om en måned eller to, og da kan jeg endelig skrive at jeg er frisk. Jeg gleder meg



Fant så mange pene bilder, måtte bare… hehehe 

8 kommentarer

Siste innlegg