Underneath the surface

I løpet av tiden min som syk har jeg fått utrolig mange fine kommentarer om at folk ser opp til meg, at jeg alltid er så positiv; ja, til og med at jeg er et forbilde. Det har hjulpet meg utrolig mye å vite at jeg kan hjelpe dere. Det er den største gleden jeg har hatt med å være syk. Det er faktisk det som har holdt meg oppe, folkens. Dere! Tusen millioner takk. Uten dere ville jeg ikke vært her jeg er i dag.

I dag var siste kurdag, og nå er jeg ferdig med cellegiften (såvidt jeg vet, jeg får svar den 6.mars på om jeg er frisk eller ikke.. Wæ.) Dette har vært en lang reise, en reise der jeg mest av alt har grått over håret mitt(haha), sittet på sengekanten og tenkt for meg selv; “blir jeg frisk?” og slitt med å gå opp trappa. Jeg har vært sliten, men jeg har alltid tatt det med et smil. Mammaen min har vært med meg på hvert eneste sykehusbesøk, og vi har brukt bare humor. Pappa og lillebror og Viljar og alle vennene mine har også vært der for meg, hele veien. Det har dere alle.

Og nå, nå er jeg klar til å leve igjen

5 kommentarer
    1. Krysser alle fingrene for at du får beskjed om at du er frisk 🙂 Du er så utrolig sterk, og du lærer oss at man faktisk kan ha det bra selv med en alvorlig sykdom!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg