“Noen har det alltids verre enn deg..”


..men det betyr ikke at du ikke kan ha det vondt. Vi har alle vondt av og til, av forskjellige årsaker, enten det er psykisk eller fysisk, og det er greit! Du er bare et menneske. Har du vondt betyr det at du er i live. 
Noen av vennene mine har vært redde for å klage til meg fordi de tenker at jeg har det verre og nok med meg selv(veldig søtt at dere tenker på meg,) men det går bra altså. Klag i vei, jeg er her for å hjelpe, hvem som helst, når som helst. (Men klager du over at du ikke får en jakke til 3000 kroner, da er vi ikke venner mer. Okei?)

Tusen takk for alle lykke til-meldingene og all støtte jeg har fått, forresten! Skal oppdatere dere om hvordan det går. Forhåpentligvis blir jeg erklært frisk på torsdag…. Åh, nerver.

7 kommentarer
    1. Heii:) Jeg synes du virker som en ganske støttende person når jeg leser bloggen din, men jeg har hørt en del rykter om deg, sånn som at du er ganske bitch osv.. Så kan jeg spørre om hvordan du egentlig er? Om du egentlig bare fremstår som en støttende og ganske snill jente på bloggen?

    2. Er så glad de at det finnes så utrolige herlige mennesker som deg Ingrid. Etter noen jeg er venn med på Facebook likte et innlegg fra bloggen din, trykte jeg innpå bloggen din og begynte og lese bloggen din fast siden. Du er så sterk som har vært igjennom så mye i livet ditt. Du har så mye godt i deg. Tusen takk for at du finnes, Ingrid! Stå på, sterke deg. Jeg håper så inderlig at du får et positivt svar på torsdag. Lykke til.
      Jeg har så utrolig lyst til og bli kjent med deg, men det får vel bare være en drøm.
      Jeg sliter også psykisk, har blitt diagnosert for ptsd og det er derfor godt og lese bloggen din. Du skriver så fint.
      Som du ser har jeg lagt navnet mitt og e-posten min i e-post feltet.

    3. Det var en som fortalte meg en gang at selv om det er flere barn i Afrika som sulter hver dag, så betyr ikke det at du blir mindre sulten. Og jeg tenker det at vi her heldige som bor i dette lille landet, men vi kan ha det vondt vi også. Vi kan ha våre personlige problemer som vi sliter med hver dag. Jeg har min historie, du har din historie. That¨s life, I guess.
      Stor klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg