Rykter

Åh, gud, alle elsker rykter? Jeg fikk en kommentar her i stad om at jeg er skikkelig bitch ifølge et rykte. Nummer en; Jeg er ikke bitch, jeg er ærlig og sier akkurat det jeg mener. Jeg møter alle mennesker med et smil og respekt, og jeg er ikke på noen måte frekk eller “bitch” med mindre noen har gjort meg noe. Nummer to; Hvorfor i alle dager hører folk på rykter? Og hvorfor sprer de rykter? Hva er vitsen? Du ødelegger for andre, men mest av alt ødelegger du for deg selv. Det blir litt det samme som baksnakking, til slutt vil ikke folk stole på deg mer. Jeg vet ikke hva som er verst, folk som sprer rykter, eller de som faktisk tror på dem. 

Jeg hadde et morsomt rykte på meg en gang også! Håret mitt var krøllete fordi lynet hadde slått ned på meg… Wohp! Utrolig hvor folk får ting fra

9 kommentarer

Siste innlegg