SPØRSMÅLSRUNDE


Skal svare på video, så spør meg om hva som helst!

18 kommentarer
    1. spørsmålsrunde: hvilke skole går du på?
      FOr en pen jente du er!
      Hadde blitt så smiiiilende om du tok en titt på bloggen min <3
      xoxo Prinsessen. blogg.no <3

    2. Heii, når var det du fant ut at du var deprimert, du trenger ikke svare om det er for personlig😊 også lurer jeg på hvem var det som først fant ut at du ikke hadde det så veldig bra, sa du ifra selv?

    3. Heisann 😀
      Jeg lurer på hvilken etajse/avdeling du lå på, på radiumen?
      og om det noen gang var snakk om at du trengte stråling 🙂

    4. Hvor mange har du ligget med?
      Hvordan var det å ha sex i samme rom som to andre?
      Hvordan var det å ha kreft?

    5. Hvordan høres stemmen din ut? (hehe det finner jeg jo ut)
      Hva er det beste med å blogge? (haha merkelig sprsm.)
      Hva er det aller beste med Viljar?
      Når kommer du til Oslo neste gang? Jeg vil møte deg, det var kjedelig at jeg ikke kunne den helga dere var her nå:-(
      Lykke til med videolaging!

    6. Er du hjemme, eller går du nå på skole når du orker?
      Hvor lang tid tror du det tar før du er deg selv igjen, hvis du skjønner hva jeg mener? 🙂
      Hvorfor startet du å ta bilder?
      Hvorfor startet du å blogge?
      Favoritt film?
      Favoritt artist?
      Favoritt sitat?
      Hvor mange “ordentlige” venner har du?
      Hvem ser du opp til?
      Elsker bloggen din!
      Stå på videre! 🙂

    7. hei!
      jeg unner/misunner deg noe sykt, bildene din osv…
      jeg lurer på om du kan lage levitation bilder, og hvordan?(helst på gimp)
      hvilket redigeringsprogram bruker du? (alle)
      kan du gi meg tips på noen av bildene mine? (via e-post)

    8. Hvilke tips vil du gi til de som har det vanskelig med seg selv?
      Hva heter foreldrene dine?
      Har du no favorittgodteri?
      Hvilket motiv liker du helst å ta bilde av?

    9. Har fått med meg at du fikk kreft lille julaften, men har ikke helt fått med meg når… Var det i 2012 eller 2013?? Takk for svar 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg