We found love right where we are

Han er den type gutt som holder rundt deg når du lager mat, og synger bare for å få deg til å le. Er du syk, så sørger han for at du har alt du trenger til enhver tid. Han er den type gutt jentene burde fly etter, og gutten jenter skriver sanger om. Ikke han som knuser hjertet ditt og ikke fortjener flere sjanser, men han som kommer med roser når han har gjort noe dumt, eller bare for å se smilet ditt. 

Jeg er så heldig som har han, dere skulle bare visst. Når Gud laget meg, sørget han for at jeg fikk min helt egen engel. Han laget Viljar. (Okei, det var moren hans, takk Camilla.) Viljar er gutten som gråter gledestårer fordi han er glad for at han har meg, som forteller meg daglig hvor nydelig og god jeg er for han. Han er gutten som ikke gir meg opp uansett hva, og som syns det er okei at jeg har en dårlig dag- så lenge han får passe på meg. Livet mitt hadde ikke vært det samme uten han. 

Viljar er den gutten foreldrene blir glad i, gutten med humor og glimt i øyet. Selv om han forteller de samme historiene om og om igjen, blir man ikke lei av å høre på det han har å si; for gløden i øynene hans er helt spesiell når han snakker om ting han liker. 

Jeg er så heldig

6 kommentarer
    1. Kjempe glad for at du har funnet deg en ordentlig gutt ^^ Blir glad av å se deg smile såpass mye som du gjør for tiden. Du er en herlig person og du lyser opp rom, så dere er begge heldige for å ha hverandre 😀

    2. Så bra at du har funnet en så fantastisk gutt! 😀 Det fortjener du virkelig <3
      Kjenner meg igjen i det du skriver, for har selv funnet en sånn gutt 😀 <3

    3. Så utrolig skjønt♥ Både det du skriver om ham er så vakkert og det lyser kjærlighet av det, samme med det nydelige bildet av dere:) Er så utrolig glad for at du har ham i livet ditt:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg