Jeg sluttet på skolen

I går skjedde det jeg alltid har vært imot; jeg sluttet på skolen. Det er sikkert en “sideeffekt” av kreft, det også. Jeg var for sliten til å konsentrere meg i timene når jeg først var på skolen, og av 11 dager- klarte jeg 3. Jeg hadde aldri trodd at det skulle skje meg. Jeg kom inn på det jeg alltid hadde ønsket, og måtte gi meg. Men, jeg har lært at det faktisk er viktigere å ta vare på helsa si slik at en er i stand til å gjøre noe som helst. Hvis jeg var en dag på skolen, så kunne jeg holde meg hjemme i fire, bare fordi det krevde så mye av meg. Jeg har selvfølgelig planer om å starte igjen senere, men for i år, så skal jeg bli meg selv igjen. Jeg skal bli helt frisk, og være klar til å gi alt. 

10 kommentarer
    1. Da e så trist å høra, men du e utrolig sterk person og alt det du har opplevd. Du e virkelig ein av mine forbilder altså berre å lesa på bloggen din for meg og sikkert mangen andre til å få et bedre syn på livet og at me må ta vare på oss og folk rundt oss og det synnet hadde eg ikkje fått vist ikkje din blogg og du hadde våre her på denne verden. Tusen hjertelig Takk! Du e kjempe sterk, forsett sånn!

    2. Det kommer til og gå bra uansett! du er ung! et skole semester gjør ingen ting, kom deg helt på beina og så klarer du det uten problemer senere!!!!

    3. Kan relatere veldig til det du forteller. Jeg har hatt det sånn siden 7klasse. Nå går jeg i 2vg. Sluttet på skolen selv i fjord.
      Håper du finner styrke. Bare husk å gå ut av sengen hver dag, og gjør noe du liker hver dag.

    4. Masse lykke til videre, alt går ikke som man ønsker..
      forresten, du har et skikkelig modellansikt og har masse fine bilder av deg selv. Misunner deg! 🙂

    5. Helse og livskvalitet er viktigst, og da setter man skole på vent:) fyll dagene som er bra for deg og fortsett med å del bilder med oss. De er utrolig stemningsfulle og sier mange ganger mer enn ord. Varme tanker i venteperioden på svar fra prøvene<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg