Radiumhospitalet – igjen ..

Er det noen som er lei av krefthistorien min, så er det meg. Jeg har sluttet å prate om det. Så lei er jeg. Men, det er visst ikke slutt enda. I dag var jeg på kontroll, jeg forventet at jeg skulle slippe unna med ultralyd og lungebilde, og som vanlig; jeg tok feil. De fant en litt for stor lymfeknute på samme sted som sist, og måtte derfor ta en prøve ekstra. En av de ekleste prøvene, egentlig. Biopsi. Det vil si at de pirker i huden og drar ut celler fra stedet de tror det er sykdom. Jeg får svar om en uke, og håper virkelig at det ikke er noe galt. 

Tar det aldri slutt?

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg kjenner deg ikke i person, men syns du virker veldig hyggelig! Du fortjener mye bedre enn dette og jeg håper virkelig at alt skal gå bra med deg! 🙂 Elsker bildene du tar forresten, du er så flink! Du inspirerer meg og jeg vil at du skal få vite det.

    2. Kanskje du kunne prøvd noe alternativ kreftbehandling? Vet ikke om det virker, men har hørt mange andre med kreft som har gitt det en sjanse, kan jo i tillegg prøve meditasjon/yoga, være ute i naturen eller noe sånt slik at det er større mulighet til å bli helbredet, eller google “alternativ kreftbehandling” for tips. 🙂 Det er ikke sikkert du tror på sånt, og det er helt greit. Var bare et innfall jeg fikk. Stå på uansett! Du er sterk!

    3. Hej. Jag känner dig inte, vet bara vem du är, läst din blogg ett par gånger. Ville bara få sagt att du tar fantastiska bilder! Du har verkligen talang, fortsätt att fota massa! Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg