Historien bak tatoveringen min

Jeg liker tatoveringer med en mening. Min første tatovering er en tatovering med mening.

14. august 2014 mistet jeg en venninne til kreft, hun hadde vært der for meg under hele min behandling, og da jeg ble ferdig med mitt, så begynte hennes reise. Dette var dagen før jeg fylte 18, og det gikk veldig inn på meg. Jeg husker jeg så Facebookveggen hennes fylt med hjerter, og jo flere hjerter som ble postet, jo flere tårer gled sakte nedover kinnene mine. Jeg savner henne allerede, hun var en fantastisk dame. 

Hvil i fred

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg