Stakkars dere, gutter

Jeg syns faktisk skikkelig synd på våre kjære, gode gutter. Tenk at de må ta seg av oss jenter hver eneste dag! Evige humørsvingninger, og sier de ett eneste ord feil, så er det verdens undergang. Guttene må høre på vårt endeløse drama, hvem vi “bitchblikket” i dag og hvem vi har planer om å bitchblikke i morgen. Vi kan skylde på at vi har mensen, men alle vet at det bare er en gang i måneden. Stakkarene må jatte med, og hvis de ikke gjør det får de også gjennomgå. Vi skal stadig ha bekreftelse på at vi er penest og den eneste ene, derfor spør vi om hun og hun er pen,- og får vi ikke svaret vi vil ha, da kan dere like godt grave deres egen grav.

Jenter klager stadig over at det er vanskelig å være oss, med tanke på kroppspresset og skjønnhetsidealene, men jeg kan ikke tenke meg hvor vanskelig det må være for guttene. Nei, jeg syns virkelig skikkelig synd på dere, gutter.

14 kommentarer
    1. Er veldig enig i deg! Bra innlegg!
      Jeg likte buksen din! Du kledde den, sammen med jakka 🙂 så den samme buksen i sommer og hadde tenkt til å kjøpe en sånn selv:)

    2. Sorryy men jeg synes det her var helt sykt stereotypisk… Det er akkurat sånn samfunnet sier at vi jenter er, men jeg ser i liten grad noe til det… Det føles nesten som at hele innlegget er skrevet i ironi, men vet ikke hva du tenker da. Jeg bare synes det er litt dumt å støtte opp under samfunnets syn på hvordan “alle” jenter er!:)

    3. Anna: Tenker at det er ganske stereotypisk og sånn de fleste ser på jenter, jeg spurte litt rundt omkring for å lage dette innlegget om “typiske jenter,” ikke meningen å ta alle under en kam ^.^ Dette var noe jeg skrev med inspirasjon fra mange andre jenter!

    4. Jeg må bare si att du er sykt pen å sku ønske jeg så ut som deg!sånn serr!:0 kan du begynne å dele nye innlegg fra bloggen din og videoer på gruppen av jenter for jenter på face?: D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg