I don’t care if the world knows what my secrets are

Det er faktisk ganske vanskelig å trykke på “publiser” for tiden. Jeg vet jo at det er en del folk som leser bloggen min fordi de vil slenge dritt. Dessverre for dere, uansett om dere er anonyme eller ei, så blir hver eneste IP-adresse lagret, og jeg har null problem med å finne ut hvor dere bor eller hvem dere er. Blir det for ille, så er det ikke noe problem for meg å si ifra til noen som kan gjøre noe med det heller. 

Jeg har en del brutale meninger, og de kan være støtende for andre. Der får jeg for å ikke være en rosablogger! (Søren.) Men, jeg har ingen planer om å lyve. Saken er den at; vi har blitt opplært til å skjule sannheten hele livet. Vi har blitt opplært til å skjule ting vi hater ved oss selv. Det er derfor folk dekker til kviser og folk lyver. Jeg har planer om å gjøre noe med det. Jeg bryr meg ikke om verden vet om hemmelighetene mine, uvanene mine, for det er sånn jeg er og sånn jeg forblir. Menneskelig. Det er ikke noe poeng for deg der ute å lese bloggen min hvis du vet du ikke liker det som står her. Det går an å bruke tiden sin på noe annet enn å komme med dritt på andres hjemmesider, for helt ærlig, da har du et skikkelig problem med deg selv som du burde få hjelp for.

6 kommentarer
    1. Jeg elsker virkelig bloggen din! og du er faen meg pen. Drit i haterne, vi har noen alle sammen..

    2. Altså, å lyve er jo noe mer eller mindre alle mennesker gjør, og jeg kan ikke si med hånden på hjertet at jeg aldri har fortalt en løgn eller kanskje ti, fordi jeg har jo trossalt vært ung og dum (og er vel rimelig ung og dum fortsatt også) så jeg har jo sagt slike åpenbare ting som “Nei, mamma jeg røyker ikke” mens jeg har kjent røykpakka i bh-en klemme mot huden og andre slike ting. Men ikke faen om folk får fortelle meg hvordan jeg skal være. Jeg har alltid vært åpen om hvordan jeg er og fungerer og at ingen kan komme og forandre meg, fortelle meg hvordan jeg burde være eller hvor dum/ekkel/stygg jeg er. Fordi jeg er meg, akkurat som at alle andre er seg selv. Og det er slik det skal være. Ellers ville jo livet vært utrolig kjedelig for alle. Nei, fuck haters. Jeg liker å tenke “Når folk hater deg så vet du at du har gjort noe riktig” hver eneste gang jeg får fryktelig stygge kommentarer, fordi folk faktisk bruker tid på å finne noe de ikke liker ved deg og deretter bruker tid på å skrive denne kommentaren sin med oppgulp.
      Takk for at du skriver rett fra hjertet, takk for at du deler historien din, takk for at du er deg og at du driter i hva verden mener om det! Som Thea skrev over her, Amen!

    3. Ingrid, du er så bra! Jeg elsker viben din, meningene dine og det fantastisk nydelige ansiktet ditt! Du er virkelig noe for deg selv. Stå på, du er en ekte og ærlig inspirasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg