Takk for at jeg fikk være meg

Ting som depresjon, selvskading og kreft er fremdeles tabu å prate om. Når jeg først gjorde det fikk jeg så mye oppmerksomhet at folk begynte å hate på meg for det. Jeg har problemer, akkurat som deg, men jeg valgte å gi de problemene et ansikt. Det er ikke farlig å prate om ting, og det er hjelp å få. Alle har problemer, store eller små. (Det rimte.) 

Det er viktig å gi håp til andre. Hvis du kan, gjør det. Noen små ord kan forandre liv. Jeg er så glad for at jeg fikk være krigeren deres. For at jeg fikk lov til å bli meg.

Tusen takk 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg