Jeg er med i storfilm!!


Du leste helt rett! (Med mindre du leste feil, men det står faktisk at jeg skal være med i storfilm.) Dette er bare en tull noen av mine fantastiske venner (Linn, Albertine, Rebekka og Andrea) dro fordi jeg failet med hårbleking og håret ble oransje. Det var igrunn ganske forventet, og jeg skal fortsette å bleke det en annen dag, men i mellomtiden kan vi more oss med at jeg ligner på Annie og burde få hovedrollen i en Annie-film. 

Hvilken film skulle du helst hatt hovedrollen i? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg