#Dontjudgechallenge

….er kanskje den dummeste trenden i 2015. Kort forklart, så er dette en “challenge” som går ut på at gutter og jenter sminker seg stygt med akne, kviser om du vil, og setter på seg briller og monobryn (fordi det er visst stygt??), og deretter sminker seg superpene og biter seg kleint i leppa og smiler til kameraet. POENGET var i hovedsak å få et slutt på presset rundt det å se så bra ut hele tiden. Men, dette møter seg selv i døra og har blitt snudd helt på hodet. Nå er det en konkurranse for pene mennesker å vise hvor pene de egentlig er, med masse sminke, så klart. Det burde jo vært slik at man har på seg sminke, for så å ta det av til en naturlig look. Her er et eksempel på en fyr som gjør akkurat dette; 

….vet ikke hva jeg skal si. Kleint? Rart? Slutt? Hjelp? Jeg laget min egen versjon i form av et bilde, der jeg tar AV meg sminke. 
Fordi vi burde jo egentlig vise oss uten sminke. De fleste bøker har jo fine forsider (“don’t judge a book by its cover” er opphavet til denne greia), så det er på tide å vise hva som er BAK den påklistra masken. 

2 kommentarer
    1. Synes det er kult å ikke bruke sminke! Gjør det selv riktignok “fordi jeg er gutt”, men støtter i bunn og grunn alle.

    2. Kjæresten min er veldig på at jeg skal gå uten sminke, noe som jeg egentlig trives med! Men av og til litt sminke men kun en helt normal look, så man fremdeles kan se hvem jeg er! Sånne ting er egentlig teit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg