“JÆVLA HORE!”

Kommentarfeltene på Facebook er alltid like interessant å lese. Jeg mener, så fort det er ei jente med utringning og litt større pupper enn “normalt,” en artikkel som handler om silikon eller pupper og lettkledde damer- ja, da er de horer. 

Kjære hele verden, jeg ønsker at dere tenker dere om. Det er ingen fasit på hvordan en hore ser ut. Vet du i det hele tatt hva en hore er? Det er ikke jenta som dumpa deg, og det er ikke jenta som liker å ha på seg lite klær eller har sex med flere enn deg. Ordet hore har blitt så degraderende, og det er utrolig leit. Det som burde være et “skjellsord”, er de ekle mannfolka som velger å kjøpe sex. Og skjeller ut jenter.

“Kvinne som utfører seksuelle handlinger for penger med flere personer.”

En hore kan like godt være jenta i klassen din som aldri åpner munnen, fordi hun må ha inntekt til å forsørge lillebroren sin. Det kan være damen du er forelsket i, som er utdannet advokat. Kanskje hun bare liker sex? Og så, da? Hvorfor skal du gjøre det til en dårlig ting?

Det er deres kropp, og de gjør hva de vil med den. Du har null rett til å skjelle ut noen for hvem de er og hva de ønsker å vise eller gjøre med kroppen deres. 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg elsker sex, og blir kalt Hore på daglig basis. Jeg har ikke hatt sex med fler enn normalt, jeg har heller aldri tatt betalt for å utføre en seksuellhandlig, men allikevel er jeg Hore fordi jeg liker å ha sex.
      Kompisen min liker også å ha sex, men han er ikke en Hore eller ekkel fordi han gjør det. Han er legende, har draget på damene og de fleste mener han er drit kul. Hvorfor blir jeg, som kvinne, ansett som hore fordi jeg liker sex, mens kompisen min, en mann, er legende?

    2. Jeg blir kalt hore fordi jeg kyssa en kompis i fylla litt over en uke etter jeg ble dumpa.. altså jeg hadde ikke en gang hatt sex med noen andre enn de jeg hadde vært sammen med… som egt også førte til at jeg ble kalt hore fordi jeg fikk meg ny kjæreste gangske fort og sånn… “hore” blir brukt så feil og det ødelegger veldig mye på innsiden av den som blit kalt det… jeg er en jente som er bifil og har mange guttevenner. Er jeg med gutta en kveld så er jeg hore, er jeg med jentene derimot er det helt normalt og ikke nl gæli selv om jeg kanskje klina med vennina mi, men bare satt latterfult i armkroken til kompisen min…

    3. Så enig.
      Jeg fikk meg kjæreste som 13åring og mistet jomfrudommen min til han. Da gikk hele bygda rundt å kalte meg hore?
      What the actual fuck sier jeg bare.. -.-

    4. Som en mann som aldri har betalt for sex og er delvis enig i det du sier, legger jeg merke til at du både beskriver at kanskje hun bare gjør det fordi hun liker sex (ergo hun får noe ut av å gjøre det annet enn penger), og at alle menn som betaler for sex er ekle. Så alle menn som kjøper sex er ekle horer mens det derimot er greit å selge kroppen sin fordi man liker sex?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg