JULEGAVETIPS!

Er du tom for ideer til kjente og kjære? Don’t worry, I got your back! Jeg er ikke så stor fan av julegaveshopping i butikker, så det er supert at jeg bare kan klikke ting hjem til meg. 
 


Til mor, far, eller din kjære. På Smartphoto har de nesten alt du trenger- og du kan legge til ditt eget bilde! Du kan lage mobildeksel med deg og kjæresten din på, eller en pute med hele familien, for eksempel. Min mor og far gikk rundt med bilder av lillebroren min og meg på t-skjortene sine en stund… Du finner alle alternativene her. 


Til din kjære. Hva med en gravert ring eller et halskjede med navnet til kjæresten på? Det kan du finne hos Mittnavnesmykke.

 


CDON.com har de 3 filmer for 199 kroner!! (Og en egen kategori med julegavetips.) 
 

 


Og selvsagt, min personlige favoritt. Nelly.com!  Her er det så mye fint, er helt frelst av den siden. Kjolene, undertøyet, alt sammen. De har til og med “what to get a guy,” – hvor kult? Bildet fører deg rett til julegaveshoppingen!


//alle bildene er tatt fra nettsidene.

..tror det var nok rosablogging for i dag. Vi blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg