Døgning i dag

Vi skal døgne med klassen i dag, jippi. Tenker folk kommer til å se lekre ut på morgenen ja…
Det skal være sånn Lesevake, så vi skal være oppe HELE natten, og lese…
Vi skal ikke bare lese, vi skal se film, spise godteri og more oss, jeheii!
Ikke spesielt morsomt å være sliten hele dagen etterpå, men jeg skal klare meg igjennom det!
Forrige gang jeg døgnet var jeg hos Stine, det var artig 😛
Og nå skal jeg altså være med på lesevake… Tviler på at jeg er så festlig i morgen. Hehe…
Uansett, kameraet streiker ikke lenger, så nå kan jeg ta nydelige bilder av de fine lesehestene som skal være med!
Håper folk sovner, for da var det en fyr i klassen som sa han skulle tegne med tusj i ansiktet til de som faktisk sovner…
Uhhu… Lærerene skal gå rundt med pirkepinner, i tilfelle noen sovner!

Nok om det, må sove… God natt :))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg