2.desember


Are you becoming what you’ve always hated?

3 kommentarer
    1. “Jeg er redd for å bli byttet ut med andre mennesker, jeg er skikkelig kresen på mat”. Jeg kjenner meg igjen.
      “Jeg skulle ønske jeg klarte å holde meg til en stil som jeg tok helt ut og fullførte, istedet har jeg mange ettersom hvilken dag det passer best og hvilke folk jeg henger med. Jeg har et hat/elsk-forhold til mennesker, noen tåler jeg ikke, andre syns jeg er helt topp og vil snakke masse med.” Jeg kjenner meg igjen der også.
      “Jeg stresser altfor mye,” og “elsker å gå i regn alene og høre på musikk.”
      “Jeg tror på engler og demoner, spøkelser og uforklarlige ting som det. Jeg sammenligner meg selv med andre i det ene øyeblikket, og i det neste tenker jeg “Jaja, jeg er vel bra som jeg er.””
      Jeg kjenner meg igjen i mye. En person du muligens kjenner sa at vi er like.. Email meg hvis du er nysgjerrig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg