“Har du fortsatt hår?”


Ja, jeg har fortsatt hår, ikke et hårstrå har falt av! Men det skal ta inntil to uker/20 dager til jeg mister det, har jeg fått høre.. Ugh. Vil ikke.

Hvordan går det? 
Det går fint, mye kvalm og varm når jeg våkner… Men ellers går det greit!

Kan du ikke hjelpe folk når du er syk?
Jeg har stått på og hjulpet folk siden jeg var tre år gammel, jeg slutter jo ikke med det for det om jeg har blitt syk! Vil alle alt godt, så det er bare å komme til meg hvis det er noe. Greia er at jeg er sliten og jeg er ikke synsk, så du må nesten komme til meg. 

Spiser du mye? Får du i deg nok mat? 
Jeg får noen tabletter som jeg blir kjempesulten av! Så føler at jeg spiser helt vanvittig mye.. Gjør jo egentlig ikke det, har gått ned en del siden jeg kom hit. 

 

10 kommentarer
    1. åå, du er så utrolig tøff! masse lykke til med alt som skjer både innenfor kreften og ellers. Det er virkelig inspirerende å lese hvor positiv du er og hvordan du holder motet oppe selv med motgang. Håper virkelig alt ordner seg for deg 🙂 <3
      Må forresten si at bildene dine er fantastiske 🙂

    2. Jeg forstår deg kjempe mye ! Har kreft selv og mistet alt håret etter ca 2 uker og var et matvrak begrunn av medisin…:) Når jeg sluttet med tablettene måtte jeg få inn<< Sonde>> begrunn av at jeg ikke klarte å spise begrunn av at alt smakte metall, papp, plastikk osv. Sorry dette skulle ikke handle om meg .. Det jeg mener er at jeg forstår deg 🙂 har holdt på i 2 år nå 😉 5 uker så får jeg fjernet hickmannen^^ og kan bade til sommeren 🙂 Sorry igjen^^ Du er kjempe sterk! Det blir bedre inni cellegiftene;) Masse lykke til;)
      ps: Jeg er 13 år;)

    3. Hei, vil bare si at man trenger ikke nødvendigvis miste et eneste hårstrå.
      Mamma mista ikke håret i det heletatt!
      Du er kjempe strek, og ord blir fattige når vi andre skal skrive at du er sterk isv… for i virkeligheten har ingen av oss peiling på hordan det er og gå i gjennom kreft, og du er sterkere en noen av oss ka forestille oss, i tillegg er du modig og skjønn.
      Håper så inderlig alt vil gå bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg