Jeg er en Gud

Jeg fikk en veldig morsom kommentar i går. Den lyder slik: “Dette blir for dumt. Slutt å se på deg selv som en Gud.” Og jeg vil jo selvfølgelig svare vedkommende, jeg mener, Gud ville gjort det, så hvorfor ikke. 

Det har seg sånn, at dette er min blogg med mine meninger. Det betyr ikke at du trenger å like det jeg skriver. Det er faktisk helt valgfritt å lese det også. Skjønner ikke hvorfor du dro Gud inn i dette, han har vel ikke gjort deg noe? Jeg tar meg selv ganske uhøytidelig, og selv om du og jeg ikke har like meninger er det ganske stygt og lite gudommelig av deg å slenge dritt på andres nettsteder. Gud anbefaler nok at du får en ny hobby. Min er å blogge, du burde prøve det en dag. 
 
Jeg beklager at du oppfatter meg som en Gud, det er ikke meningen, jeg er egentlig en ganske alminnelig jente på 18 år med egne meninger.
Klem Ingrid 

13 kommentarer
    1. hei kjære deg! jeg må bare takke deg for den du er, og hva du deler på bloggen! jeg har lest bloggen din ett år nå, og blir så sinnsykt glad over alt du forteller og står for. er så enig i deg i alt du skriver, og det er så godt å lese om andre i samme situasjon. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare alt haha, men du er en så stor inspirasjons kilde!

    2. Du er bare teit, Du tenker på deg selv som gud og synes ikke andre skal bry seg om noen andre en deg selv. Bare fordi du har hatt kreft betyr ikke det at du er den eneste personen i verden som har hatt det fordi du er ikke det du er bare en helt normal jente som snart ikke har venner lengre pga oppførselen din!!!. Du sprer rykter om andre og slenger dritt til andre/om andre. Det er mange som dør av kreft vær dag, det er mange som får kreft vær dag og det er mange som overlever kreft vær dag. Du er heldig som overlevde kreften så slutt og spill som om du er den eneste som har hatt det pga du er ikke det. Du HADDE så mange gode venner men ødela alt for deg selv. Du er ikke den eneste som trenger støtte eller har det tøft her i livet alle har det og da er det ikke rett at du blir sur eller slem mot de personene som hjelper ikke bare deg men andre også. halve bloggen din er en stor løyn som alle burde vite. Du er en rein drittunge som ikke setter pris på hva du har men bare kaster det så lær deg og hold kjeft for en gangs skyld og vit at du er ikke den eneste som har det tøft,har hatt kreft eller er såret. #voksopp

    3. Dette har forsåvidt ingenting med innlegget å gjøre, men jeg vil bare si at jeg så deg på byen natt til lørdag, og du ser helt fantastisk ut altså! Håret er jo helt nydelig, og du smilte så veldig! Gleder meg veldig å se deg, STÅ PÅ! Du er kjempeflink 🙂

    4. Nina:
      Kjære “Nina” og/eller “Per.”

      Jeg håper du vet at du er en modig sjel som tør å poste så mye dritt på bloggen min. Jeg håper du vet at jeg har IP-adressen din, og jeg er ikke redd for å bruke den. Jeg er smart nok til å gå til politiet med det, og jeg håper du har nok penger til en eventuell bot. Det du har gjort på bloggen min i noen mnder nå kalles for nettmobbing, og det er straffbart.

      Håper også at du lærer at man ikke sier sånne ting til folk. Du vet en brøkdel av livet mitt, du vet det jeg har delt på bloggen min og sikkert i “Av jenter for jenter” på Facebook. Du har sikkert hørt rykter om meg, og jeg håper du skjønner at de antagelig ikke er sanne, men diktet opp for sånne som deg. For sånne som gjerne ønsker å ha noe på meg, så de kan slenge hat og dritt i hytt og pine.

      Jeg har ikke spredd et eneste rykte, noe sted. Jeg slenger ikke dritt til folk på internett. Jeg sier ikke at jeg ikke har gjort det, men det er fortid og et år siden, og jeg innså hvor dumt det var. Håper du også innser det. Jeg har blitt modig nok til å ta det med personen jeg eventuelt ikke liker.

      La meg også fortelle deg at jeg mistet en betydningsfull person til kreft dagen før bursdagen min i sommer. Tror du ikke jeg vet at jeg ikke er den eneste som har hatt kreft? Tror du ikke jeg har sett kreftsyke med mine egne øyne- når jeg har bodd på samme sykehus som dem i flere uker? I samme gang, og på samme rom som dem? Da tar du feil. Før du dømmer meg og hele mitt liv, så kan du ta på deg mine sko og gå et par mil. Først da kan du vurdere hvordan livet mitt og jeg egentlig er.

      Jeg har mange venner, og n fin familie. Det er den en grunn til. Vil du vite hvorfor? Jo, fordi jeg ikke bryr meg om meg selv. Jeg sitter ikke her og skriver dritt til folk og tror jeg eier verden. Det er morsomt at noen tror jeg tar meg selv så fryktelig høytidelig og setter meg selv så høyt. Jeg har ALDRI gjort noe for å virke som en “Gud.”
      Hvis du leser gjennom bloggen min handler den mer om andre enn om meg selv. Jeg har viet hele livet mitt til å inspirere andre, til å hjelpe dem og til å høre på dem snakke. Jeg har ikke gjort deg noe som helst. Du er innom MIN blogg, bare så du er klar over det. Håper du skammer deg.

      Nå ber jeg deg fjerne deg fra bloggen min og livet mitt, du har faktisk ingenting emd det å gjøre. Klem Ingrid

    5. jeg forstår bare ikke.. du har vert igjennom så mye blant annet kreft, åsså tåler du ikke noen 12 åringer som prøver å være kule.. :/ Dumt du sluttet som admin i gruppen da aner du aner ikke hvor mange folk du har skuffet.. Vi trengte deg der ! DU var den som gjor gruppa en tryggere plass å være (ivertfall litt) å jeg skjønner at det kan være litt irriterendes å få ting slengt i trynet men hallo bare gå innpå gruppa å se hvor mange som savner deg! det er ett STORT flertall iforhold til de som sprer hate 😉 Prøv å se ting fra den positive siden, så vil du se at alt går mye bedre..

    6. Hei, Ingrid.
      Jeg fant en som sa at han var Gud etter det så sier han at jeg er vantro og jeg er ikke det jeg er kristen.

    7. Hei 🙂 Kjempe fint innlegg 😀 Du er en fantastisk person <3 Stå på, og vær sterk <3 Godnytt år 🙂 Klem fra Stine

    8. Hei! Jeg elsker bloggen din! Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så slemme mot deg fordi du får mye oppmerksomhet, det er jo ikke så rart, når du har overlevd kreft!! Det er det mange som ikke greier og det må ha vært strevsomt å komme seg igjennom det. Jeg ville bare si at du ikke må bli påvirket av alle som hater F.eks det med Gud, altså det var jo helt unødvendig, du fortjener all oppmerksomheten du får!! Og du er hvertfall ikke en Gud, du bestemmer ikke over noen, du dømmer ingen, du er jo bare en snill og rettferdig jente, bare prøv å ikke bry deg om all hate fordi du har en helt herlig personlighet og ikke la den bli ødelagt på grunn av noen bitcher

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg