HELG!!!!

Endelig helg, og for en uke!
Nå har jeg vært og hentet hundene jeg skal passe i hele helgen, og de er gale…
I sted, da jeg skulle opp å hente meg litt mat… Holdt de på å rasere rommet mitt!
Og så er de helt gale, når det gjelder chinchillaene, jeg kan ikke ta chinchillaene ut av buret uten at de spiser de opp….
Chinchillaene er jo også helt spinnville, av det uventede besøket.
Men Tufsa og Romeo er jo gode venner de, det er litt verre med Milo… Hehehe, for han sier "gekk" og er sur hver gang han ser hundene.

OG SÅ skal Louise og jeg snart på konsert, det blir artig :))
Gleder meg som en liten hund *host*
Vi stod utenfor rutebilen' i dag, og så kalte jeg Louise for en kylling. Så hver gang Louise danser, danser hun kyllingdansen… EHEHHE, morsomt.
Japp, og så er jeg ferdig med engelsktentamen…. Jeg føler at det ikke gikk veldig bra, men, men.
Mottoet mitt er somregel: "Jeg tar det som det kommer"… Gøy, eller? :PP

Men nå må jeg gåå, fordi nå er det gale hunder som vil ut… IIiiiipp!!!
snapshot20091120
Her har vi Tufsa- da hun ikke var gal.

snapshot200911207
Her er hun fotomodell, søøt :))

snapshot200911206
GAL hund… Hjelp

snapshot200911202
Her er Trixi som ikke er veldig gal, men litt. :)))
Glad i deg <33

1 kommentar
    1. Gale hunder: Greit
      Chinchillaer: Greit
      Konsert i kveld: Greit
      Kylling: IKKE greit
      Kyllingdansen : HELLER IKKE Greit
      Xd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg